Kızlar bende bugün ilk kez garip bişey yaşadım. 18+1 iz. Uzanıyordum karnım da böyle bişey bi yerde toplanıyor gibi oldu karnım gerildi hafiften o şey benim miniğim olabilir 🥲 elimle dokundum aşırı sertti o bölge bi süre sonra normale döndü. Bebek hareketlerini hissediyorum pıt pıt atıyo ama bebek karnımın bi bölgesinde toplanır mı bu haftalarda ?