Linaasel doğum sancıları nasıl oluyor tam olarak?Adet ağrısı gibi sancılarım var bi şiddetleniyor bi hafifliyor daha 33+6′yım.Bugün doktora gitmiştim nst de ufak ufak kasılmalarım doğum sancılarım varmış.Akşamüstü adet sancısından biraz daha şiddetli sancı kasılma girdi kasıklarıma şu an hafifledi tam geçmedi.Sizin nasıl olmuştu?Bende bu olanlar ne oluyor tam olarak bilginiz var mı