Selam kızlar doktora gittim bugün ve normalde 33 haftalığım ama kilo ve boyuna göre 36 haftalık yazıyor ultrason kağıdında zaten önden gittiğini biliyordum ama şimdi dogum tarihinide öne cekmiş olarak gözüküyor ben şimdi tahminen hangi tarihte dogururum eski ilk tarih mi yoksa yeni tarih mi bebeğim eksik hafta dogmaz demi kafam cok karıştı 😃