Mrs-Turkk Kızlar gebelik döneminde 9 ay diyetisyene giden var mı? Kilo geçmişim cook büyük 40 kg zayıfladım. Şu an 8+4 günlük gebeyim ne yicem ne yemicem bilmıyorum resmen tekrar eski halime dönücem diye korkuyorum. Tabikide bebeğim saglıkla gelsin kilo dert değil fakat bebeğime yararlı beslenmek istiyorum.
VMS Mrs-Turkk ilk aylarda kilo almamaya dikkat edin hatta verebilirsiniz bile bulantilarla ya da doktorunuz uygun goruyorsa diyetle. Yuruyebiliyorsaniz yuruyun bol su icin son aylarda elinizde olmadan alacaksiniz.
gulben-26 Mrs-Turkk bende gebelik şekeri çıktığı için mecburi diyetisyene gittim 24.haftamda şu an 27 haftalık hamileyim sadece 1,5 kilo almışım.Ama hem evin içinde çok hareketliyim hemde haftada ⅔ gün yürüyüş yapıyorum.Bence rahat olun ben hiç kusmadım her şeyi de yedim ki hala kendimi tutamayıp yiyorum rahat olunca kilo alınmıyor 🙈
ZynpL Ben de diyetisyen kontrolünde gitmek istiyorum randevu alacağım. Zaten doktorum ilk 3 ayda 1 en çok 2 kilo almamın yeterli olduğunu, 2. Ve 3. Trimesterde 5 er kilo yeterli dedi.toplamda 12 kilo ile tamamlayalım istedi
Mrs-Turkk Ben 1 kilo aldım bile 8+4 üm. 5 . Aydan sonra cook alırım diye korkuyorum. O yüzden gidicem bende daha sağlıklı beslenmek için
Ayse-45 Gerçekten çok doğru ikinci trimester e girdim anında tartıda fark etti 3 ayda 2 buçuk kilo almıstım 4 kiloya dogru gidiyorum 4. Ay sonunda 😊
Nihal_Ar Mrs-Turkk ben gidiyorum diyetisyene ama listeye pek uyamıyorum Onceden de sağlıklı beselniyordum listede de benzer zaten
Mrs-Turkk VMS vaktim oldukça yürümeye çalışıyorum. Bulantım öyle cok yok o konuda rahatım teşekkür ederim😊
Annean 18 . Haftadayım kızlar hiç kilo almadım normal midir ? Kusmam olmadı ama kokulardan midem çok bulanıyor iştahım da hiç yok
Annean Mrs-Turkk doktora 15. Haftada gitmiştim hiç kilo almadım dedim oda bebek almış ama diye gülmüştü hafiften de göbeğim çıkıyor sağlıklı olalım da biz de bebiş de kilo alınır verilir