Baybcicek annemde vardi. 5 dusuk yapti ama annem cok kurtlu bir insan yatmasi gerekirken asla yatmadi. Sansa hepsi erkekti erkekler dustu. 2 kiz olarak sadece biz dogabildik. Bebeklerin Dar ve genis kismina gelmesine bagli olaraktan dusuyordu. Birde gecmis yil imkanlar kisitli, taaaa ne zaman sonra ogrendi cift rahim oldugunu.