Ezgii6152 Kizlar mide yanmam var artık bu haftalarda olmaması lazım diye düşünüyorum sizce neden böyle oluyor. Benim gbi olan varmı?
Nuray1 Ezgii6152 ben de 40+0 mide bulantım vardı ama doktorum normal dedi yemek yiyip yatınca midem kötü oluyor o da normal zaten