Kızlar dün gece 2 de bi ağrıyla uyandım hemen acile gittik çok şükür bişi çıkmadı gaz sancısıymış cinsiyetinede bakalım dedi nöbetçi kadın doğum doktoru yarım saat baktı ama göstermedi sürekli ellerini oynattı şebelek 10 gun sonra tekrar gidicem haraketlenmesi için napmak lazimm 🥰🥰 13+4 üz bu arada