SinemAyaz Kızlar 12+4 günlük hamileyim bugün kontrolüm vardı doktor folik asitimi bitirip su 3 ilaca başlamamı önerdi magnorm (magnezyum için) gynoferro (kan için) ve calcimax(kalsiyum için ) 3 ünü her gün almamı istedi ama hiç bi test yapmadı yani değerlerimde düşüklük olduğu için değil sizler ne kullandınız ilk 3 Aydan sonra
Mihribank SinemAyaz bana da test falan yapmadan vermişti. Kan ilacı zaten kullanman gerek. Bide vitamin verdi. Magnezyum için erken diye biliyorum ama
zehracinar SinemAyaz Kan ilacı için erken bence çünkü benim kanım çok düşük olmasına rağmen 16. Haftadan önce kesinlikle kan ilacı vermem demişti doktorum
Cevdetkader SinemAyaz folik asit Zaten ilk 3 ay kullanılıyor banada gyno fero sanol vermişti magnorm u düşük tehlikem erken Doğum riski vardı diye vermişti şimdi ablama da şişkinliği var diye verdi size vermesinin bi sebebi yokmuydu ?
Melikeb19 SinemAyaz bende foliksitten sonra o üç ilacı kullanmaya başladım ama 12-20 hafta arasında ilaç almadım 20. Haftada verdi doktorum. Aynı şekilde test vs yapmadı çünkü düşük olduğu için değil ihtiyaç duyulacağı için veriyor bu ilaçları ama daha o haftalardan bilemedim. Hoş doktor yani vardır bildiği
SinemAyaz Mihribank bende erken olduğunu okudum netten öyle kramplarım falan da Yok şikayet bildirmedim o şekilde
SinemAyaz Cevdetkader ne şişkinliğim var ne kabızlığım hiç bi ağrım da Yok şükür benimde kafam karıştı
Cevdetkader SinemAyaz ben kullanmadım ama onu midemi bulandırıyordu gyno fero sanol u kullanabilirsin bende kullandım folik asit vitamin Demir eksikliği içeriyor decAvit te kullanılır ve bu tür ilaçları sağlık ocağındada veriyorlar ücretsiz
Belissima Ben Regenesis ve gyno Ferro kullanıyorum. Doğuma kadarda kullanmamı söyledi bu ilaçları. Extra birşeyde hiç yazmadı.
Aybukealtintas SinemAyaz vitamin ve demir hapını zaten kullanmamız gerekiyor folik asitte kesilmiyor demirin içinde oluyor
Furkan35 Aybukealtintas her Demir’in içinde olmuyor ben 16. Haftadan sonra hiçbir şekilde folik asit kullanmadım mesela
Furkan35 HamideKamuranKaranfil bana da folik asitten sonra vermişti erken demeyin de doktorların farklı düşünceleri var diyelim
Zhrnc SinemAyaz magnezyuma 30da başladım Hatta doktorum yine vermicekti de ellerimi hissetmiyorum sabahları dedim diye verdi Sen bence yine bi danış daha çok erken çünkü Diğerleri normal zaten vitamin kan ilacı doğuma kadar kullanman gerekıyor
Melisct94 Bana sadece vitamin verdi kanda sorun yok değerlerin güzel dedi. İlerleyen zamanda nolur tabi bilemem.
Furkan35 SinemAyaz bana da aynı ilaçları vermese de başka markalardan verdi . Ama calsimaxda bebeğin beyin ve göz gelişimine zarar verebilir diye yazıyor bana da bunu vermişti ama ben direkt hamileler için olan osteocare i kullanıyorum magnezyım için magvital kan ilacı da oligofer. O hap benim kan değerlerimi artırmamıştı çünkü. Ekstra Omega için de krill yağı kullanıyorum ben
ardengunes Folik asitten sonra bana sadece duosvit diye bi vitamin verdi onu kullanıyorum günde 1 kere