Hamideankara 6 gün önce sezeryan oldum akşamına ayaklandım dikişler yatıp kalkmada acıyor ama ⅘ güne oda geçiyor,korkulacak bir şey yok sezeryanda abartanlara lütfen kulak asmayın,herkese geçmiş olsun şimdiden 💐
Bilge44 Hamideankara Güzel yorumunuz için teşekkürler, moral oldunuz. Geçmişler olsun size de sağlıkla büyütün bebeğinizi 🧿💕🥰
Hamideankara Nisa57 çok geçmiş olsun inanın benide çok korkuttular ,panik halde gittim ama hiç kendinizi boş yere üzmeyin ,ne bele yapılan iğne acısı ne sonda nede sonrası hiç korkulacak bir durum yok