Ayle2- Kızlar 18+4 haftalık hamileyim sol tarafımda ve vajinamın altında ağrım oluyor sizdede oluyor muydu acaba?
Hulya_sen Ayle2- ben 12 haftalığım bazen bende de o agrılar oluyo vajinada da aynı şekilde cok zorlamadıgı sürece normal bence ya sonuçta içimizde bir can büyüyo büyüdükçede kasılmalar ağrılar olması çok norml🌸🌸
Sevgi_123 Ayle2- Ağrıların gayet normal bende geçen hafta yürüyemicek gibiydim ama geçiyor her ay hatta her hafta biraz daha büyüyor rahim ve büyüdükçe ağrılar oluyor
Anesanne Ben de 17. Haftadayım, biraz ağrı başladı ama ben karnım büyüyor geriliyor diye düşünüyorum. Yine de doktoruna sorabilirsin