Gezegen_00 Kızlar netten pentiden hamile taytı almak istiyorum 165 boy şu an 63 kiloyum 19 haftalık da hamileyim S veya M değilde L almayı düşünüyorum, L alsam doğurana kadar giyebilirmiyim tayt alanlar yazabilir mi yoruma lütfen 🙏
ruyadandunyaya Gezegen_00 ben 62 kiloyum m aldım daha şimdi olmaya başladı boyu da uzun kısalttım ben aşırı rahat iç göstermiyo çok memnunum bence m alsan çok güzel olur
Beyzan Gezegen_00 ben Penti den almadım ama şöyle yapıyorum eğer aldığım ürün hamile reyonundansa kendi bedenimi alıyorum ama normal reyonsa bir büyük alıyorum
ruyadandunyaya Gezegen_00 19 haftalık hamileymişsin bundan sonra kilo alırsın l almalısın o zaman kaç hafta olduğunu şimdi gördüm
Minnosunannesiii Gezegen_00 olur olur bende 83 kiloyla hamile kaldım kilom fazla ama hiç o kadargösteren biri olmadım yani l bana oluyordu bende xl alayım dedim başlarda biraz boş oluyordu ama şuan çok iyi
Gezegen_00 ruyadandunyaya Bugün mağazada emin olamadım m de sıkar mı diye düşünüyorum çok kararsız kaldım
ruyadandunyaya Gezegen_00 bu arada ben normal de xs giyiyordum 32 haftalık oldum daha şimdi aldığım m beden oldu 😅
Gezegen_00 Semgiz Lcw den aldım iç gösteriyor valla evde falan giyerim yine de pentinin kumaşı çok iyi
Semgiz Gezegen_00 valla bende baktım lcw falan ama hiç güzel değildi begenmedim pentiye girdim indirim varmış hatta aldım aşırı güzel malı iç göstermiyor rahat bir tane daha alicam 👀
ogrencianne35 Gezegen_00 ben lcw den aldım. aldığım da 75 kiloydum 27.haftada filandim şuan 33 deyim 78 79 kiloyum hala giyiyorum
Umbilik Ben siyah pantolon gibi duranını aldım 167 boyum şu an 70 kilo oldum M beden aldım. Normalde de S giyen biriydim bir beden büyük almak istedim. Kalça ve baseniniz varsa siz L alın derim, bende olmadığı için M bayağı götürür beni.
Gezegen_00 Umbilik Şu an kalça ve basenim aşırı çıkmadı ama daha kilo alacağım ve ben yanlarımdan ve basenlerimden alırım o yüzden en iyisi l almak gibi