Alyaozge 30-3 haftalığım 2 gündür karnımın altında adet olucakmışım gibi ağrı var ? Doktorum kanama su gelmedikçe korkma dedi çağırmadı kontrole sizde de bu ağrılar oluyor mu acaba
TheBaby Alyaozge Bende var ama ben sancı çekiuorum. Yani nst de çıkıyo. Hatta yarın için gel dedi. Daha 1 hafta olmadığı halde. Aynı regl sancım var benimde.
Alyaozge TheBaby beni çağırmadı benimde sanki regli olucak gibi ? Allah korusun sancı olupta doktor çağırmayıp bişey olmaz inşallah