Kamile ılk bebegın kac kılo dogmustu zaten dıkıs olmussa birinciye orasıda gevsıyo ıkıncıde dıkıse gerek kalmıyo ebelerı dınlemek gerekıyo ıkınma dedıgı zaman nefes alıyosun ınsallh nasıp olur dıkıssz dogum cok kolay hıc yatmadım lohusayken hemen toparlandm