esra-mom İyi canım oğlum şu an 6 yaşına girecek takipli olduğum doktor beni korkuttu bu bebek yoğun bakıma girecek falan bizim hastahanemizde yok ben doğurtamam gibisinden gittik başka hastahaneye hemen hemen 3 tane doktora göründük çok şükür bir sorun olmadı bu yüzden de yoğun bakıma girmedi benim iki oğlumunda kafası büyük zaten 😂 hani amcalarına çekmiş ama korkma inşallah birşey olmaz 🤲🏻