İdrarımı yaparken kasıklarımda hafif bir ağrı oluyor ()şimdi gidip idrar testi yaptırın öğrenin diyecekler )doktoruma resmen yalvardım her gitmemde gerek yok diyor özel birde sağlık ocağına gitsem idrar testi yapıyorlar mı 😔😔😔yaşadığım yerde doktor sıkıntısı var yardımcı olursanız sevinirim