Sinemmm4 Sağlık ocağında test yaptırdım 11+2 gebeliğim var şekerim 71 çıktı düşükmüş neler yemem gerekiyor
cnskmc Sinemmm4 merhaba normal merak etmeyin benimde 64 cıktı doktor gayet iyi dedi yüksek olmasını istemiyor doktorlar. düşük diye de şekerli şeylere yüklenmememiz gerekiyor tabi yinede :)
Sinemmm4 Mavi34 açlık şekeri mi bilmiyorum hormonlara kansızlığa vs şeylere baktılar 5 tüp kan aldılar bugün gittim yemene dikkat et şekerin düşük dedi