Kızlar Biliyorsunuz dün Dogum yaptim bebegim küvezde bugun burnundan hortumu cikartmislar kendi nefes alabiliyor emme refleksi de var şükür AMA cikartmiyorlar bebegi gozetimimizde durcak diye kac gunde cikar bi fikriniz var mi acaba 2 saatte bir emziriyorum yarin taburcu olacagim bide ne olacak nereye kadar tutacaklar kuvezde