Ayca-acemoglu Arkadaslar benim 5 mayisa randevum var ama yasaga denk geliyor bilgisi olan varmi hastaneye gitsem ceza yer miyim
Aysem3338 Ayca-acemoglu randevusu olanlar çıkıyor cnm benimde yasağa denk geliyor mesajım var bir sorun ckmaz
suudamlasi Ayca-acemoglu canim aynı gün benimde var hastaneyi aradim az önce bir gün önceden mesaj atiyorlarmış senjnkide öyledir merak etme bir sıkıntı yasamazsin
Annesininkuzusu01 Ayca-acemoglu Sevgili annemiz Tam Kapanma başlıklı sabitlenmiş postumuzda İçişleri Bakanlığının detaylı genelgesi mevcuttur. Mutlu forumlar
Hilal2205 Hayır yemessiniz. Randevu eğer telefonunuza mesaj olarak geldiyse onu polise gösterip geçiyorsunuz
Derya Ayca-acemoglu rendevunuz olduğunda sorun yaratmıyorlar ama içiniz rahat etmiyorsa e-devletten izin kağdı çıkarta bilirsiniz o gün için 🌸
Emirinannesi34 Ayca-acemoglu benimde 6 mayısta var randevuyu gösterdiğimizde sorun olmuyormuş aradım sordum
Derya Emirinannesi34 e-devlete girip e-başvuru yazın ve çıkan sayfaları yönlendirdiği gibi doldurun kod kısmından sonra yeni başvuru butonuna tıklayın ve sayfa sizi yönlendiricek 🙏 güzelce doldurursanız sıkıntı yok🌸
Mavi34 Ayca-acemoglu özel hastaneye sana sms veya kağıt yollarlar randevun olduğuna dair. Devletse murs den randevunu gosterirsin
Ozlem23 Ayca-acemoglu benimde cuma çıkıp gidicem yapacak birşey yok randevum var sonuçta gezmeye çıkmıyorum 😁