Pambix Anneler dua istiyorum sizden 13 haftaligim birden yoğun kanamam oldu .sabah herşey yolundaydı 😢 hastanede yatış verdiler.dualarinizi esirgemeyin
Ilkayy Pambix çok geçmiş olsun canım aynı durumu ben yaşadım bende yeni taburcu oldum hasteneden sitres yapma ben çok yaptım çok ağladım sen yapma elinde değil biliyorum ama üzüntü çok etkiliyor
-YildizTozu- Pambix çok geçmiş olsun. İnşallah en kısa sürede bu riski atlatıp sağlıkla çıkarsınız hastaneden
Babybabyy Allahım bebeğini de seni de korusun bir an önce şifa versin sağlıkla zamanında kucağına alabil evladını hiç üzülme rabbim yardımcın olsun 🌺🤍
Pambix Ilkayy Çok geçmiş olsun,şimdi nasilsiniz .geçecek dimi..sanki kanamam bitmicek gibi hissediyorum 🥺
Petyynut Çok geçmiş olsun ben de cuma günü benzer bir durum yaşadım yoğun kanama oldu ama ultrasonda sorun görmediler üzülmemek elde değil biliyorum ama bol bol dua edin. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻🙏🏻
Petyynut Pambix geçecek tabii ki🙏🏻 Cuma gecesi iğneden sonra kanama azaldı ptesi kanama bitti kahve lekeler geliyor şu an dün bir tane daha iğne oldum sürekli yatıyorum siz nasılsınız?
Pambix Petyynut Ben daha eve geçmedim bu gecede kalabilirim. Lekelenmelerim oluyor çok şükür aktif kanamam yok daha. Sürekli kendimi kontrol edip duruyorum nasıl gecicek böyle 🥺 kendimi çabuk toparlarim umarım .vaktinde sağ şal gelsin yavrularimiz
Petyynut Pambix bana yatış vermediler aslında çoktu o gece kanamam ama sabah kanama kesildi ertesi gün kendi doktorum baktı içerde kanama alanı yok dedi dışarıda kanama gelmiyor sadece kahve küçük lekeler geliyor umarım sağlıkla atlatırız 🙏🏻
Pambix Petyynut İnşallah canım, böyle atlatanlari duydukça bende rahatlıyorum inancım artıyor inşallah🥰 tekrar geçmiş olsun hepimize
Petyynut Pambix evet o örnekler bana da umut veriyor. En yakından kuzenimin eşi yaşadı hatta onunki uç bir örnekti 9 ay devam etti çok sağlıklı bir bebişleri var şimdi 2 aylık oldu. Ama tabi ki rabbim kimseye o korkuları yaşatmasın 🙏🏻