Kızlar 4+4 hamileyim sabah uyandığımdan beri aşırı kaşık bel ve bacak ağrısıylayım üstüne üstlük ateşim çıktı üstümden tır gemiş gibiydim. Demin fark ettim idrarımın rengi sulu pembe. Klozette Birikince koyulaşıyor kan rengini alıyor. İnternetten falan baktım enfeksiyon ya da bazı ilaçların kullanılması diyor. Doktorumun izniyle kan sulandırıcı folik asit corasprin falan kullanıyorum . Acaba bunlardan mı oldu? Daha önce hamilelikten önce böyle bi şey yoktu bende başına gelen oldu mu sorun eder mi bebeğe? Zaten Doktora gideceğim de dayanamadım sormak istedim çok korkuyorum