Benimde aynı şekilde oldu erken doğum riski az daha geç kalsa imişim rahim patlaması olacakmış Buda bebege zarar allah korusun ölüm ile sonuç çok şükür değerleri normale döndürdü doktorumuz 2 gündür hastanedeyim bugün nasipse taburcu olacağım o yüzden en ufak Agrınızda gidin beklemeyin vallahi tüm annişler sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin insallah 🥰