selam arkdaslar ☺️ 22+2 haftalik hamileyim surekli icim kiyiliyor yemek yiyorum 15 dakika sonra sanki kan sekerim dusmus icim geciyor kiyiliyor resmen surekli biseyler yemem gerekiyor acikcasi daha 1 kg bile almadim ama bole devam ederse tansiyonum dusmesin diye surekli elimde bisey yemek zorunda kalicam. acikcasi seker testinede zaman var seker falan olabilirmi yoksa benimle ayni haftalarda olanlarda aynimi ? nasil bastiriyosunuz peki bu durumu yardimmm