Selviinurr Hanımlar merhaba 19.haftamdayim da bebeklerinizin gramlari ne kadar. Bugün kendi doktorum dışında başka Bi doktora gitmek zorunda kaldım ama doktordan hiç memnun kalmadım bebeğin gelisimiyle ilgili bisey demedi desem yeridir
defnosunannesi_ Selviinurr canım bilmiyorum en son 16 .haftada gitmiştim 142 Gr demişti haftaya fln bende gitmeyi düşünüyorum bakalım kaç çikıcak
fatmacos Selviinurr ben 18. Haftayım 250 gr ama ultrason yanıltıyor ultrason a göre az da olabilir çok da benim kızım 38 2750 görünüyordu 3050 doğdu
Selviinurr fatmacos evet bunu kendi doktorum da dedi benim ultrasonumla başkasında ki ultrason bile farkeder önemli olan sağlığı gelişimi diye de işte insan genede merak ediyor.Sirf doktorum için şu yasamlarda kalkıp evime gitmek istiyorum resmen
Selviinurr turkankrbyk benim bide diyetim var herseyi yiyemiyorum. Yiyebildiklerimden de ya midem bulanıyor yada tiksindim artık yiyemez oldum. 281 gram dedi bana
turkankrbyk Selviinurr yaa çok zor ben ilk zamanlar çok yaşadım onu hiçbir şey yiyemedim bulantidan anlayabiliyorum seni
Selviinurr [silindi] ben sormasam demiycekti bile gramini. Cmini unutmuşum o sinirle de dememiş bile yanımda annem vardı ona sordum yok demedi diyor ama şimdi sizinkiyle düşününce Bi rahatladim açıkçası 19+3 benimde ortalama olarak bu civarda oluyorlar demek ki