Pnrmhmmd eğer doğumun başLamışsa bence ewde çek sancını zaten yakLaşmış hani bugün değiLse yarın değiLse sonra yakındır inş bi nefesde fırLat gitsin 😂
Ayy heyecanLandım bende keşke bi am önce doğuraydım daha yoLum uzun gerçi benm ikinci çocuk tecrübe war hastanede sancı çekerken bunaLıma giriyo insan ama ewde çekince duşa falan girersin sıcak ılık su sancını hafifletir wede açılmanı kolaylaştırır