Nf40 benimde tokluk 1.saat 166 çıktı. Sınır 140. İstiyosan test tekrarı yapalım 100 grdan dedi yada dahiliye. Siz nasıl uygun görürsenz dedim. Yarın test tektarım var bu daha net çıkarmış ona göre diyet vercek. Diyetle düzelmezse insülin malesef dikkat etcez yapcak bişey yok. Umarım sizdede sıkıntı çıkmaz 🙏