Dun post açmıştım duyar mıyım ki diye RABBİME şükürler olsun duydum. Ve odada birtek farkla bu kez oğlum karnımda değil karşımdaydı babasıyla şaşkın şaşkın izliyordu ve kalp atışı duyuldu o kadar anlamlı saniyelerdi ki benim için anlatamam tek duam ALLAH’IM nolur bu duyguyu anne olmak isteyen bütün hanımlara nasip et dedim.🤲 Ben bu kadar küçük duyulmaz sanıyordum çok şaşırdım tam 6+1 haftalık dedi doktor çözemiyorum ben bu işi ya nasıl yani tam adetim bitince mi hamile kalmışım.🤔 Birde folactive diye bir folik asit verdi kullananlar var mı memnun musunuz.
[url=https://resimyukle.xyz/i/][img]https://i.resimyukle.xyz/.[/img][/url]. Buda miniğimin ilk görüntüsü.❤️❤️😍😍🌺🌺
ALLAH’IM isteyen herkeseee nasip etsin inşallah.🤲💛