Halenur_58 Merhaba arkadaşlar ben ikili test yaptırdım sonucum iyi çıktı doktor üçlü test de istedi sizce yaptırmalıyım
Engzlevlt Halenur_58 Benim ikili tarama testim iyi çıktı diye üçüncü tarama testi mi istemedim bence gerek yok yani bilmiyorum yinede sen bilirsin
Zezeeeyyldrm Halenur_58 benimde temizdi yapalım dedi ben yaptırdım yarında sonucuöu almayya gidecem bende öyle duymuştum ama doktorum yapalım deyince yaptım zaten devlet hastanesi herhangi bir ücret yok diyede yapim dedim.
anneadayi33 Temiz çıktıysa gerek yok bence ben yaptırmamıştım çoğunlukta yaptırmıyor ama siz bilirsiniz yine
Halenur_58 Engzlevlt doktor ikili teste baktı haftaya gel üçlü test yapalım dedi yakınlarımdan da yaptırmamış aslında onların doktorları istememiş
Halenur_58 Zezeeeyyldrm bende özelden devlete geçtim yarın gidecem işte kararsızım gidiyim mi gitmeyim diye bide Pandemi olduğu için