Ozge0110_ Kızlar mrb 37 haftalığım dün kanama şeklinde nişanım geldi hastaneye gittim açılma ve sancı yok eve gonderdiler 1 hafta sonra gel dedi doktor . Başına boyle bişey gelen varmı Nisan geldikten sonra hemen doğum başlar mi ?
havis00 Ozge0110_ galiba suyunun gelmesini bekliyorlar bende bilmiyorum ama su gelince dogum baslamis olur
Havva01 Ozge0110_ Mrb canım iki gün önce benimde nişanım geldi ama düzenli sancım yok ve suyum gelmedi bugun kontrole gittim sancıyı ve suyunun gelmesini beklicez dedi geri gönderdi doktor yapacak birşey yok beklemeye devam sende vücudunu ve bebeği takip et sancını ağrını filan işte geçmiş olsun inşallah 🦋🤲🏻
Menfiye_01 havis00 bazı insanların nişanı önceden gelıyor canım yani endısr etme sancım suyunun gelmesini bekle her nısan sonrası hemen dogum olmuyor bazı kısılerde
Ozge0110_ dertist ya rabbim sana bağışlasın inşallah dua et canım benim için ilk dogumum çok zor geçti çok korkuyorum