Bahtubahtu Merhaba arkadaşlar az önce erken gebelik testi ile hamile olduğumu öğrendim. Dün gece covid testim pozitif çıkmıştı. Yüksek ateşim oluyor 39.4 gibi.. ne yapmam gerekir korkuyorum. Kahverengi lekelenmem oldu.
Sehertryk Bahtubahtu Geçmiş olsun canm korkma ilaçta kullanma verilenleri bende 30 haftaliken geçirdim bol bol meyve et ye sıvı tüket ılık ağırlıklı şeyler tuket geçer inslah 😌
Soe Bahtubahtu c ve d vitamini önemli. Bol su için mutlaka. Aynı haftalarda geçirdim ben de kan sulandırıcı ilaç ya da iğne de önerebilir ama onu doktora danışın. Geçmiş olsun
Elcnbykckr Ama lekelenme icin tedbir alınması lazım progestan falan veriyorlar genelde. Siz olmadı 112arayıp bi bilgi alın