mavisevdasi 123fatma-maman bence iki haftacık daha bekle balım benimde 12 ya da 13 gibi erkek dendi sonra 17. Haftada kız olduğunu öğrendim😂
Engzlevlt 123fatma-maman 13. haftam da erkek dediler 16. haftam da kız dediler 21 haftalığım daha öğrenmedim 6 Mayıs’ta detaylı Ultrasyonm var o zaman öğreneceğim inşallah