Engzlevlt ben gebeligimin 5.ayinda kuvete su doldurup icinde keyf yaptigimi saniyordum karnimi seviyor elliyordum bilememisim kendime dogum sancisi baslatmisim hic bir sekilde bilemedim ve doktora gittigimde bebegin cok asagda oldugunu soyledi elini hic karnina goturme buara dedi dogum baslatmak icin yaptigimiz seyleri yapmissin diye kizmisti hatta suda fazla kalma dedi o yuzden dusta durma surenizi kisaltin kizlar ve ayakta dus alin oturarakta degil