ecemeric Sonunda biz de doğum için günümüzü aldık şükürler olsun 😊 epey heyecanlıyım şuan iş netlesince bi tuhaf hissetmeye başladım kavuşacağımızı düşündükçe ❤️ 10 Mayıs Pazartesi günü Rabbimin izniyle geliyor kızım 🌸
Aycu-3006 ecemeric şimdiden hayırlı olsun inşallah 🌸bizimde 10 mayıs için günümüz verildi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah ❣️
[silindi] ecemeric maşallah senin de gözün aydın canım aramızda 4 gün olacak 🙈🙈sağlıkla gelsin bebeğin 🤲🤲
BhrDnmz ecemeric ne güzel darisi bizim basimiza🙏🏼🥰 kacinci haftada olucak dogum? Kac haftalikken gununuzu aldiniz?
ecemeric BhrDnmz Amiin insallahh😊🤲🏻 normalde tam ,38 oluyorum. Fakat bugün bebiş 1 hafta önden gidiyormuş onu öğrendik. O sebeple pek bekletmedi doktorumuz.
Meryemkale ecemeric hayırlı olsun aramızda sanırım 2 gün vardı seninle 35+5iz bizde şuan. kısmetse normal gözüküyo bizim bakalım 2 3 haftaya kadar gelir diye söylüyorlar ama nasip🤷♀️🥰
ecemeric Meryemkale Sağolun inşallah siz de sağlıklı bir şekilde kavuşursunuz bir an önce. Sizin de azıcık kalmiss😊🌸
ecemeric Bsmlh Evet yaa minik şekerler🌸 tam da Mayıs ayı ne güzel bahar çiçeklerimiz açacak evlerimizde Rabbimin izniyle 😊🤲🏻