Arkadaşlar merhaba çok çok şiddetli kusma ve bulantı yaşıyorum 12+3 oldum bugün ve ikinci gebeliğim PRİLAM DR kullanan varmı acaba bugün doktorum onu yazdı . Gece yatmadan önce 2 tane dedi .
Yani ayağa kalkınca çarpıntım oluyor hiç halim yok su bile içemiyorum .