Demetslt Kızlar 27+3 olduk şükür. Doktorum bebegimin kilosunu az buldu. 950 gram kızım olucak kendimde ufak tefek bişeyim 42 kilo ile hamile kaldim zaten. Sizlerin bu haftalarda bebekleriniz ne kadardi . Kilo aldırmak icin napmak gerek😊
Sev123 Demetslt 27+2 de 1100 gramdı, muz, süt, kuru üzüm , kuru incir, avakado yiyorum, kilosu normal mi bilmiyorum ama doktor haftasıyla uyumlu demişti cnm
gizemozdemir90 Demetslt ne yerseniz yiyin bebek alacagini alir. Bosuna yiyip kendinize kilo aldirmayin. Saglikli beslenin yeterli. Benim bebegimin gelisimi de hep oyle geriden geldi. 35+4 2200 gramdi. Doktor bu normal genetiginiz boyle dedi.
siractuba Sev123 benim 27+6 haftalikken 1134 kilo demisti iyi yada kotu demedi sadece sekretere söylerken duydum
Mumin Canım benim 850 grdm üzülme sağlıklı olsn yeter bu bünye meselesi bnde yedim herşeyi başndan sonuna kadar 20 kilo aldm ama bebek normal kilolarda kimisi öle 🙏☺️
Demetslt Mumin küçük bebekler daha cabuk toparlanıyor da iste ister istemez korkuttu 😍 Bende epey bi kilo aldim
BTSG04 Demetslt ne kadardı hatırlamıyorum ama benim bebeğimde küçük ne yediysem işe yaramadı 37. Haftamdayım sanırım birazda anne babaya göre oluyor 🤷🏻♀️
Mlkrfk Demetslt benim de zayıf zayıf dedi şu an iyi haftası ile uyumlu. Her gün muz kivi armut çilek yedim kaşar peyniri yedim. Kefir içtim ve maden suyu 1 2 şişe mutlaka içmeye çalıştım. Sahur da da eşimle birlikte yiyorum. Sabah yiyorum öğlen akşam yiyorum yemeği. Bı şekilde yaptım ama zorlamadım kendimi. Ve zaten bebek kilo almaya tam anlamıyla 30 dan sora başlıyor çok fazla problem etmenize gerek yok 🙏🙏😇 30 dan sonra birden alıyorlar.
Demetslt Mlkrfk doktor bi anda oyle diyince korktum biraz ama sagolun iyi geldi dedikleriniz tesekkur ederim
BTSG04 gizemozdemir90 35+2 haftalıkken ölçüldü 2317 kiloydu. Doktorum küçük ama sana uyumlu bir bebek dedi eşimde bende normal boy normal kilodayız
Urasssss Demetslt 24 te 640 idik 28.haftada1260 olduk şuan 32.hafta kontrolüne gittik bugün 1755dedi doktor haftasıyla uyumlu dedi.bende 7 kilo almışım bugüne kadar.alt üst sınırlar içerisindeyse sıkmayın canınızı
Demetslt Urasssss 1 haftalik karın bölgesinde gelişim geriliği var kilodan ötürü sadece. Bakalim düzelir inşallah
gizemozdemir90 BTSG04 benim 35+4te 2200 olculdu. Doktor genetik dedi. Bizde esimle zayifiz ama ben dogduktan sonra anormal zayif ve kisa olur diye korkuyorum
BTSG04 gizemozdemir90 hiç korkma bence sen elinden geleni zaten yapıyorsundur bazı şeylere bizim elimizden bişey gelmez önemli olan sağlıklı olması ve gelişiminin tamamlanması. Doğunca inşallah alırlar gereken kiloyu 🌸