Bugün doktora gittim 33+6′yım.Doktor suyun azalmış dedi nst çektirdim ufak ufak kasılmaların var doğum sancıların var dedi.Haftaya tekrar gidicem.Ciğer geliştirici verdi iki tane onları vurdurdum.Böyle durum yaşayan var mı aranızda.Suyun azalması erken doğumu tetikleyecek bu beni çok korkutuyor 37′yi doldurmak istiyorum en azından.Su azlığına iyi gelen bir şey var mı yani yiyecek içecek olarak?Doktoru şunu ye ya da iç suyunun artması için gibi diyenler var mı?Ben bugün sormayı unutmuşum.Bir hafta şu an bana 1 yıl gibi geliyor aklım sürekli bebekte…