Bugün yeni hayat hastanesi Özlem bilgine gittim yarım saat yanında kaldım şikayetlerine ilgilendi benimle sohbet ederek ne derdim varsa çözümü için cevapladı muayene ücreti 100 TL babaları da içeriye almaya başlamış aşırı memnun kaldım eşim de aynı şekilde çok memnun ilaç diye dayatan doktorlardan değil bende burdan tavsiye üzerine gitmiştim eğer doktor arayan varsa değiştirmek isteyen varsa kesinlikle öneririm çok çok memnun kalırsınız 🥰