Guneyinannesi1 Ben folikasiti bu zamana kadar aç karnına kullandım ya 😆 doktor hic söylemedi bende sormadım kullanma seysini okudum aç karnina diyordu 😆🥴 şimdi etkisi yokmu yani farkı ne? Kullandığım folidoce mor kutu
annesininpirensesi Guneyinannesi1 ac karnina icmissiniz ilac recetesinde de ac yaziyomus yanis anlamadiysam sknti yok ozamn ben tok iciyorum doktor tok dedi
Betl Guneyinannesi1 yok karınla diyorlar ama dikat et çay kahve süt ürünü gibi şeyler den 2 saat sonra içtikten sonrada 2 saat yeme içme bunları çoğu yiyecek etkisini azaltıyor
Tulaytemurxx Guneyinannesi1 Tok iciyorum ben tok ic diyo doktorlarda zaten benim son ayım az kaldi bitsin kullanmicam daha doktorum yeterli dedi
Elcnbykckr Guneyinannesi1 canım benimde folidoce dün doktor sordu vitaminini alıyomusun alıyorum aç karnına dedim gerek yok tok iç dedi
EymenAli21 Guneyinannesi1 portakal yediysen Ogün icmiycekmissin oda folik asit görevi yapiyomus yemeklerden iki saat sonra yada aç karna için dediler banada ben aç içiyorum ama bı saat sonra falan yemek yiyorum