kızlar merhaba
bende 26. haftadan bu yana sürekli 2 haftada bir kontroldeyiz sağ ventrikül geniş bizimde ,ilk başta çok ağladım çok üzüldüm insan en kötüsünü düşünüyor ister istemez,çok şükür daha fazla genişlemedi küçülmedide ama korkulacak birşey yok dedi doktorlar. bununla birlikte eşlik eden rahatsızlık yok ise korkulacak birşey yok da dediler. şuan 36+3 olduk en geniş açısı 11mm ölçüldü.Doğduktan sonra çocuk nöroloğu bakıcak daha net görünür dedi. inşallah sağlıkla doğacak bebişlerimiz 🙏🧿