Derya63 20+5 haftalık hamileyim bugün tetenoz aşısı oldum kolum ağrıyor bunun için ne yapmam lazım hanımlar yardım 😔😔
Betl Derya63 hiç birşey yarın geçer ağrısı ama vurulduktan hemen sonra buz uygulamak acıyı yok ediyormuş şimdi ise yarar mı ama bir dahakine öyle yaparsin
Deletedmom23234 Derya63 Valla geçen gün ölüyordum resmen 🥺 ya belki herkeste aynı etki olmaz ama cidden çok sancılı 3 gün geçirdim. Sıcak su torbası koydum nasıl rahatladım Anlatamam. Buz falan koymayin sislik yoksa
Kubrakorkut Betl bende dün vuruldum fazla ağrım yok ama banyo yapmak istiyorum yapsam bise olur mu acaba unuttum hemşireye sormaya
[silindi] Kubrakorkut Her hangi bir sorun olacağını düşünmüyorum ben de aşı olduğumda duş almıştım tam tersi sicak duş iyi gelir
Zhra_cil Kubrakorkut Aşı vurulduktan sonra bi 6 saat bekleyin nolur nolmazz coğu doktor öyle söylüyor
Derya63 Ben hemşire ye sordum hiçbisi yapmana gerek yok 1 hafta sanki kolunu bir yere vurmuş gibi ağrı hissedersin dedi ama bu vurmaktan öte kolum da sanki ağırlık var kaldıramıyorum 😔😔
bebisini-bekliyor Derya63 olur olmaz buz koyunca ıyı geliyor 2.de oyle yapmıştım 1.de yapmadım 4 gun agrıdı 😊 şimdi yine koyun belki işe yarar