Rukiye24 Çok az damla damla iki kere günlük pedimde lekelenme oldu daha öncede üç gün yine az lekelenmem olmuştu hiç kalkmadan 10 gün yat dedi. Progesteron verdi. Devlet hastanesinde özele randevu arıyorum
Minigimm0611 Rukiye24 içini ferah tut canım hiç korkma bişey olmaz insallah benım 8.hafta 15-20 gün lekelenmem geldi bende progestan kullandım gecti sonra 12-13.hafta gene gelmeye basladı gene doktor progestan verdi 4-5 gün sürdü ozamanda suan cok sükür 27olduk.
bestesmom Rukiye24 benim 8.haftamda oldu az az devam etti 2 ay boyunca yani risk var herzaman ama cok dıkkatlı ol iş yapma dınlen atlatırsın ınsallah kafayı rahat tut ben cok aglıyordum kanamam daha cok arttı allaha tevekkül et canım 🙏🏻
babymert061 Benimde olmuştu prpgeston içtim çok şükür 22 haftalık olduk. İçinizi ferah tutun ilacınızı için, kendinizi yormayın dinlenin bolca 🙏