Mom053 ilk betası 10-11 lerle başlayıp gayet güzel ilerleyen de var 400-500 çıkıp sağlıklı ilerlemeyip kaybeden de var o yüzden ilk değere takılmayın. Düzenli artış oluyor mu o önemli benim de hamdolsun düzenli artıyor 39 çok önemli değil benim için. Beta hcg hafta hafta değer aralıklarına bakarsanız hepsinin normal aralıkta olduğunu göreceksiniz. Erken geç diye bişey yok o aralıktaysa değeri normal zaten fazlaysa erken düşükse geç değil yani. Belli değer aralığı var o değer aralığına giriyorsa tamamdır