Anneyimmm bana ihtiyacın yok bu değere göre ilaç başlatmaya, tpo, serbest t3 vs bu kanlara da bakıyolarya yanında bunlar normal sadece tsh yükselmiş biraz o da iyot eksikliğindendir iyot yüklemesi yaparız dedi, ben de idrar sonucunu bekliyorum, ilaç yazmadı canım