Sibbeell Kızlar transfer öncesi adete kadar lucrin kullandınız mı iğne şeklinde kullandıysanız gebe kaldınız mı tuttu mu bebek 👑
Zavira16 Sibbeell ilk denememizde kullanmıştım ben transferden bir ay önce tutmadı. Sonra ikinci opuda rahime çizik atıldı ve lucrin yapıldı çok şüküür hamileyim🤲🏻
Sibbeell Zavira16 bana da dün çizik atıldı canım lucrin e başladık adete kadar yapacakmışım inşallah bende de tutar adit gecikmesi oldu mu siz de
Zavira16 Sibbeell yok hiç adet gecikmesi yaşadım ben tedavi süresince bide ben lucrini tek dozluk kullandım adetin 17. Günü yapıldı bana iğne
Sibbeell Zavira16 yaa bana adetin 3.ğününe kadar kullan dendi arasındeki fark ne acaba ki bilseydim sorardım