duygu0693 Arkadaşlar 9+6 haftalık hamileyim bebeği ilk solda gördük ultrasonda sonra hep sağda şuanda sağda hissediyorum Çin takvimine göre erkek ve bu sene duyduklarımın hepside erkek sizler ne düşünüyorsunuz ne hissediyorsunuz ?☺️
Biranne2 duygu0693 kız senesi erkek senesi yok solda erkek sağda kız malesef arkadaşlar kromozom ne derse o bırakın artık bu işleri doğru değil bu bilgiler
duygu0693 Denizyildizii Hareketlerini hissediyorum demedim ağrım veya kasılmalarım sağ tarafta oluyor bebekte sağ tarafta zaten
Denizyildizii duygu0693 anladım bende 12. Haftadayımda ağrım veya kasılmam yok o yüzden nerde olduğunu bilemiyorum şuan. İlk bebeğim hep sağdaydı sağa toplanıyordu 25. Haftalarda falan ama kızdı
duygu0693 Biranne2 Ya lütfen şu mübarek günlerde gerilmeyelim keşke sizde hiç yorum yapmasaydınız ben bir öğretmenim bilim, bilim insanlarının işi herkes ben sadece hissettiklerimi yazdım
Asknn Duygu hanım, ne yaparsanız yapın karşınızdaki anlamak istediği gibi anlayacaktır. O yüzden enerjinizi olumlu yorumlara harcayın. Ben 21+4 üm oğlum olacak 😍
Denizyildizii Asknn anlıyorum biran önce öğrenmeye çalışıyorlar ama doktor kesinlikle cinsiyeti şu demeden emin olamazsın ki ayrıca kendi adıma konuşuyorum benim için cinsiyet hiç önemli değil yeterki sağlıklı olsun. Önümüzdeki randevuda bizde cinsiyet öğrenicez ama doktora gittiğimde ilk sorucam şey sağlıklımı
Biranne2 duygu0693 gerilme yok doğruları söylüyorum siz neden geriliyorsunuz ki öğretmen olarak doğruları konuşmanız gerekir diye düşünüyorum illa bilim insanı olmamız gerekmiyor doğruyu biliyorsak gerisi önemli değildir
duygu0693 Elif_s Çok teşekkür ederim sağlıkla kucağınıza alın 🙏 sadece hislerinizi ve bebeklerin cinsiyetini sordum konu nerelere geldi insanları anlamak zor
duygu0693 Denizyildizii Tabii ki herkesin soracağı ilk soru o lütfen konuyu farklı yerlere çekmeyin benim ilk gebeliğim hiç fark etmez kız veya erkek üçüncü gebeliğimde olsa önemsiz sadece hissettiklerimi paylaştım