22+4 haftalık hamileyim 3kilo aldım ama göğüslerim başından beri çok hassaslaşıp şiştiler sütümde gelmeye başladı bu durumdan mutsuz değilim ama karnımdan çok göğüslerimden dolayı eşyalarım olmuyor sütyen bile takamıyorum ve bu benim ilk gebeliğim lohusalıkta dahada büyüyecek diyolar bir süre tayt ve siyah tişörtle hayatıma devam edebilirim ama tecrübesi olan anneler lütfen yazsın inicekmi bu göğüsler 😞