Meralrabiamhmt canım hiç korkma aynı şeyi ayın 14ünde bende yaşadım bak şimdi
Tam 31 hafta 5 günlük hamileydim 14 nisanda kontrol rutin muayene için gittim hastaneye ve doktor ultrason muayenesinden sonra nstye gönderdi çekilen nstde sancılarım çıktı ben kasıklarımda çok hafif sızlama hissediyordum önemsememiştim çünkü çok çok hafifti hissetmesi zordu meğer onlar sancıymış ve şiddetliymiş doktor hemen seni doğumhaneye göndericem acil müdahale yapılmadı gerek dedi dogumhanenin aciline giderken salya sümük ağlıyordum çok korktum sonra içeriye girdim muayene yapıldı alttan bakıldı 1 cm açıklık vardı ve rahim ağzında yumuşama çıktı hemen nstye bağladılar bebek hareketlerinde de yavaşlama var gibi takip etmemiz gerek dediler akşama kadar acil de kaldım sonra yatışım yapıldı ve servise alındım eşimde yanimda refakatçi olarak kalmak zorunda kaldı acil ilk doz ciğer geliştirici iğne yapıldı sonra 5 tane nidilat diye bi ilacı 20 dk arayla susuz bi şekilde içirdiler serum takıldı sürekli nst bağlıydı erken doğum ve biz durdurmaya çalışıyoruz dediler 3 gün hastanede yattım 3 gün içinde ikinci doz ciğer geliştirici iğnem yapıldı sırayla tekrar o ilaçtan verildi 3.gün taburcu oldum eve geldim bir hafta sonra tekrar muayeneye gel dedi gittim yine sancılarım vardı nstde mutlaka evde yatacaksın hareket kesinlikle yasak dedi ilaç yazdı gönderdi kanaman olursa suyun gelirse sancilarin siklasirsa bebek hareketlerinde azalma olursa yada hissetmezsen hemen gel denildi şuanda 33+4günlük olduk hâlâ ara ara sancılar yokluyor ama dayanıyorum ne kadar dayanırsam o kadar iyi ama inan hiç yerimden kalkmıyorum evin içinde birtek tuvalete birde yemek yemek için mutfağa gidip tekrar yatağa giriyorum perşembe günü tekrar kontrolüm var