umyahsen rabiaozsoy ikisinin de telafuzu zor ama bence çok güzelll. Amine yi bende düşündüm ama Umay Amine biraz telafuzu zor diye vazgeçtim. Hala düşünme aşamasındayız 🤗 bence güzell canım hayırlı ömrü olsun inşaAllah 🤗🙏
Seda29 rabiaozsoy Benim kızımın adı Amine Sahra ❣️ Sare yi beğeniyorum ama kendi fikrimce ikisinin son harfleri e ile bitiyor Amine isminin yanında Sare yumuşak kalıyor daha tok isimler uyar bence
gel_artik_bebegim rabiaozsoy amine güzel ama sareyle birlikte soylemesi sanki zor gibi akip gitmiyor takılıyor gibi .