Uza Merhaba kızlar nasıl gidiyor hamilelik 😊 kaç kilo ile başladınız ve şu an kaç kilosunuz, cinsiyet belli oldu mu, belirtiler ne durumda🌷
Busra_kr Uza 14.haftadan merhaba 🙋🏼♀️4 kilo verdik koku Hassasiyeti bulantılar iştahsızlık devam ediyor malesef 😐Cinsiyetimizde 12.haftada %90 erkek 👶🏻 demişti hayırlısı bakalım☺️
N-h-e123 Uza çok şükür yerinde 2 düşük yapmıştım ama bazen tedirgin olmam dışında bir sıkıntı yok . Başlarda 3 kg vermiştim ama şimdi iştahım yerinde 15+2′yiz kız bekliyoruz 🥰
Shn16 Uza 17+2 vee +6 kilo 😅 zaten pandeminden dolayı kilo alarak hamile kalmıstm 🙄kızım olacak Allah nasip ederse. Belirtiler 12. Haftadan sonra tamamen bitti. minik minik kıpırdanmalar hissediyorum 🐛🙈🙈
Uza Busra_kr hassas belirtileriniz de inşallah tez zamanda biter sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız :)
Uza N-h-e123 benimde 1 kaybım var :( başlarda kendimi kaptırmamak için hamile değilmişim gibi davranıyordum ama şimdi gün geçtikçe içimde büyüdükçe sizin gibi kaygılarım başladı
aysimaninveprensinannesi 15.1 iz cinsiyetini gostermedi malesef. -3 kiloyla yola devam tatli cikolata yiyememk disinda hersey iyi gidio
Meless Uza 16+3üzz. Cinsiyetimiz kız😍 çok şükür iyiyiz ufak ufak hareketleri hissediyorum artık🙏 65kg ile gebe kaldım 63e düştüm. Şu an 64,5kg