Aszey2012 2aylıktan 4aya kadar çok kötüydüm. Evimin mutfağına adım atamıyodum. Zeytin yoğurt ve zeytinyağıyla geçirmiştim bir ayımı nerdese. Gerçekten o zamanlar çok kötüydü. Hala o zaman tiksindiğim şeyleri yiyemiyorum ve yapamıyorum kokusu mahvediyor beni