Sadu44 Hanımlar kontrole diye geldim sancım çıkınca açıklıga baktılar 4 cm miş ben şok oldum tabi 🥺 sezeryana alacaklar ama ben deli gibi yemek yiyip geldim bilemedim biraz bekleyip öyle alacaklarmıs. Dua edin nolur 🥰
Umay1m Sadu44 Rabbim bir avazda kurtarsın. Ama sancın varmış maşallah açılmanda güzel neden ssezaryana alıyorlar başka bir sıkıntı mı var canım ?
Mavi87 Sadu44 hayırlı doğumlarınız olsun. Kolaycacık atlatın inşallah. Detayları yazın müsait zamanınızda 🥰
Sadu44 Mavi87 çok teşekkür ederim canım oldum sezeryan o kadar jet hızıyla oldu ki ilk fırsatta yazacağım:))
d1l2k Sadu44 Allah anneli babalı büyütsün canım hayırlı olsun ☺️Bebek iriydi derken kaç kiloydu ki yanı haftasından önde mi gidiyordu